.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
لزوم پاسخگویی به افکار عمومی ؛
نمایندگان مازنی در سفرهای خارجی بدنبال چه هستند ؟
این روزها کمتر هفته ای است که خبری از سفر خارجی نمایندگان مازندران به گوش نرسد و سفرهایی که اگرچه شاید برای نمایندگان جذابیت هایی داشته بادش اما مردم استان چندان دلخوشی از این سفرها ندارند ! آنان نمایندگان را در کنار خود می خواهند تا همه هفته مشکلاتشان را با آنان درمیان بگذارند ...

این روزها کمتر هفته ای است که خبری از سفر خارجی نمایندگان مازندران به گوش نرسد و سفرهایی که اگرچه شاید برای نمایندگان جذابیت هایی داشته بادش اما مردم استان چندان دلخوشی از این سفرها ندارند ! آنان نمایندگان را در کنار خود می خواهند تا همه هفته مشکلاتشان را با آنان درمیان بگذارند .


از سویی اين روزها كه مجلسي ها درحال بررسي طرح ها و لوايح در بهارستان هستند برخي نمايندگان هم با حضور در سالن هاي ورزشي اينچئون كره جنوبي، بازيهاي آسيايي را از نزديك دنبال مي كنند و لذت مي برند! حضور وكلاي ملت به جاي "خانه ملت" در "المپيك بازيهاي آسيايي" در حالي است كه حتي برخي نمايندگان مجلس هم به اين موضوع انتقاد دارند.

حسينعلي حاجي دليگاني نماينده مردم شاهين شهر با انتقاد از برخي سفرهاي خارجي نمايندگان به خبرنگار ما گفت كه متاسفانه كميته مربوط به سفرهاي نمايندگان در مجلس نظارتي دقيق بر سفرهاي خارجي نداشته و از سويي هيات رئيسه مجلس هم توجه كافي به اين مسئله ندارد.

او مي گويد: سفر نمايندگان مجلس به كره جنوبي به بهانه بازي هاي آسيايي هيچ ضرورتي نداشته و متاسفانه براي اين سفرها مبالغ هنگفتي از بيت المال هزينه مي شود.

حاجي دليگاني توصيه اي هم به هيات رئيسه مجلس مي كند و مي گويد: خوب است به همين بهانه هيات رئيسه مجلس آماري از سفرهاي خارجي نمايندگان مجلس منتشر كند تا ضرورت سفرها واهداف آنها براي همه روشن شود.

اما بهروز نعمتي سخنگوي هيات رئيسه مجلس در پاسخ به اين سوال كه آيا سفر نمايندگان مجلس به كره جنوبي از طريق هيات رئيسه هماهنگ شده است و آيا هيات رئيسه در جريان اين سفرها قرار دارد؟ ‌واكنش جالبي نشان داد و تنها به يك كلمه بسنده كرد و گفت: “I do not know”(نمي دانم!)

عکس/ حضور نمایندگان مجلس در اینچئون


كدام نمايندگان به اينچئون رفتند؟

هرچند تلاش شد تا موضوع سفر نمايندگان مجلس به اينچئون رسانه اي نشود اما حضور آنها در سالن هاي ورزشي براي تماشاي مسابقات مانع از اين امر شد.

تا كنون مشخص شده كه از سوي مجلس دو نماینده مازنی ،  مقداد نجف نژاد نماینده مردم بابلسر و فریدوتکنار و عضو كميسيون برنامه و بودجه و عضو كميسيون صنايع و هادي حسيني نماينده قائم شهر ، سوادکوه ، سوادکوه شمالی ، سیمرغ و جویبار و عضو كميسيون صنايع براي تماشاي بازيهاي آسيايي به كره جنوبي سفر كردند.


مردم استان ، خصوصا مردم حوزه های انتخابیه ای که نمایندگانش معمولا پای ثابت این گونه سفرها هستند می پرسند که این سفرهای خارجی که برخی از آنها نیز ورزشی است چه سودی برای مازندران دارد ؟ سئوالی که انتظار می رود در سال آخر فعالیت این نمایندگان در بهارستان به نوعی به آن پاسخ داده شود .



ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 11 مهر 1393
مقداد و حسینی در حوزه ورزش فعالیت دارند؛ بقیه برا چی رفتند؟
پاسخ ها به این نظر
ناشناس 11 مهر 1393
چند سال سابقه قهرمانی جهان و المپیک دارند؟؟ این دوستان عجیب بنده را به یاد فرید چهاردانگه در فیلم معراجی های مسعود دن نمکی می اندازند...
نا شناس 11 مهر 1393
سید هادی حسینی یار رحیم مشایی اسیق و یار روحانی الان طبق خواندن در سایت ها و روزنامه ها
پاسخ ها به این نظر
ندا 11 مهر 1393
سیدهادی حسینی اگر یار کسی میشه هدفش فقط گرفتن امتیاز برای مردم منطقه هست.
یک رنگ... 12 مهر 1393
سید هادی حسینی یار غار رحیم مشایی و موسوی رئیس دفتر احمدی نژاد بوده و هست.
هرکار کنه نمیتونی ان را کتمان کنه.
تو انتخابات بهش نشون میدیم؟!
شیرگاهی 12 مهر 1393
آقای حسینی !!دیگه این یک سال هم باید تحملت کنیم. چون خودت هم میدونه دیگه مردم قبولت ندارن. به تفریح کردنت ادامه بده.. راستی کشوره دیگه ای مونده که نرفته باشی؟؟/ تعارف نکنی ها برو به گشت و گذارت ادامه بده.جویبار هیچ مشکلی نداره.همه چی آرومه
منصف 11 مهر 1393
شمال نیوز نباید یکطرفه به قاضی برود و یا نیمه خالی لیوان را نگاه کند. متاسفانه شمادارید منفی بافی و تنگ نظری را در جامعه نهادینه می کنید. آقای رمدانی اینگونه سفرها برای نمایندگان ، اهالی رسانه ، مربیان و مدیران برای کسب تجربه خیلی ضرورت دارد. با منفی بافی سنگ روی سنگ بند نمی شود و می شود بکار خود شما هم هزار تا ایراد بی مبنا گرفت . لطفا انصاف بخرج دهید.
همکار 11 مهر 1393
تیتر با متن تفاوت داره ! ای شیطون دنبال چی می گردی. تازه فقط دونماینده بسفر رفتند. چرا بقیه را زدی ناقلا!
سیدمحمد 11 مهر 1393
باز این شمال نیوز درمورد سیدهادی حسینی مطلب گذاشت؟؟؟
داداش شیرگاهی !!!!!!! 11 مهر 1393
به نکته خوبی اشاره کردی شمال نیوز . یعنی همه مشکلات قائم شهر و سوادکوه حل شد موند کره و ورزش ؟ قدر عزت اکبری رو ندونستیم هر چی سرمون بیاد حقمونه . اکبری که دیگه نمی باد اما ادیانی دراه کار می کنه و مطمئن باشید ما شیرگاهی ها برای جبران هم که شده به ادیانی و بوداغی رای میدیم .
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 11 مهر 1393
سیدهادی حسینی هرچی بد باشه حداقل از اکبری وادیانی بهتره که.
برادر شیرگاهی 11 مهر 1393
کاری به کار هادی حسینی ندارم از عزت اکبری و علی ادیانی نام بردید که در دوران نمایندگیشان هیچ کار برای حوزه انتخابیه شان نکردند اختلافات اکبری و ادیانی باعث ذلیل شدن حوزه انتخایه شده و دود این اختلافات به چشم این مردم رفته هردونماینده سابق الان کارمند وزارت نفت هستند و با حقو ق چنده ین میلیونی مشغول زندگی و خوشیهایشون هستند ادیانی معلم شده وزارت نفتی و اکبری باشغل چند پیشه شده وزارت نفتی داره دور نفتی شو میزنه .جناب داداش شیرگاهی حرفهای فراوانی با بوداغی شما داریم که به موقع بیان خواهدشد .با تقدیر وتشکر از مدیریت محترم سایت وزین شمال نیوز که در خبر رسانی شاگرد اولی هاست.
نا شناس 11 مهر 1393
آقای شیرگاهی این بوداغی کی هست که سنگش رو ...
باقر 11 مهر 1393
عزت اکبری به میدان نمیاد؟؟ولی من شنیدم که جلساتش رو شروع کرد.
خودم کردم 11 مهر 1393
نماینده مرکز استان یکی در 4 ماه گذشته دوبار به مکه و دیگری در 4 ماه گذشته 4 بار انگلیس.....ای مردم خود کرده را تدبیر نیست
نا شناس 10 مهر 1393
با سلام و عرض احترام بهترین اداره کل استان مازندران اداره کل اتباع و مهاجرین خارجی میباشد که همه گرایشها و سلیقه های سیاسی با صلح و صفا و دوستی و رفاقت در کنار هم هستند عشق و دوست داشتن در این اداره کل موج میزند ای کاش همه جا همینطور باشد از راست راست تا چپ چپ همه با هم همه با هم همه باهم برادرند همه عزیز مادرند ضمنا انواع مریضی از سردرد تا کمر درد و شکم درد و کلیه و دماغ درد همه باهم همه باهم ضمنا چک بند هم هر ماه میاید و خدمات میدهد این اداره کل انواع خدمات را به همه مبدهد ا - ر- م- ش - تق - هو ش- افض - احم - جاب - عمرا - میلا - یزدا- اسد همه با هم همه با هم
مختار 11 مهر 1393
بد نیست بدانید آقای دامادی نیز چند روز پیش از آلمان !!!!!! آمدند . ظاهرا مشکلات مردم ساری را برطرف کرد (ترافیک بیکاری و........) به فکر مردم آلمان هستند !!!!!
پاسخ ها به این نظر
سور 11 مهر 1393
اقای به ظاهر مختار...اقای دامادی به دستور رهبری برای انعقاد قرارداد حوزه اب به ماموریت رفته بودند.
اقا سید مصطفی 11 مهر 1393
با سلام .اگر روزی استان مازندران زبان باز کند حکم اعدام خیلی ها صادر میشه.مازندرانی که یک روز دریای پاک.دماوند.بخشی ار فیروزکوه.سمنان وخیلی چیزهای دیگر.راستی مازندران تنهااستانی که دانشگاه مرکزی در شهرستان هستش.مردمان مازندران در کل ایران مثال زدنی هستن ولی متاسفانه بعضی از مسولین بی کفایت مازندران را به نابودی کشیدن .این که سفر حارجی هستش.
نا شناس 11 مهر 1393
سیدهادی حسینی اینجاباشه چیکا کنه . این مدتی که اینجا بود چیکارکرد؟ بذارین بره لااقل حالشو بکنه . بعض افراد بودو نبودشان زیاد فرقی نداره و شاید نبودشون بهتر باشه و اینقدر سربه سر مدیران نذارن و چونه زنی برای جابجا کردن افراد نداشته باشن.
سیدهادی عزیز خوش باش تو خوش باشی انگار ماخوشیم لااقل رای ما یه تاثیری داشت و شماروبه سفرهای خارجی تون رسوند همینقدبرامون کافیه . نگران پشت سر هم نباش آقا کمال علیپور هست و داره جاده واسکسو روکش آسفالت میکنه برا انتخابات بعدی ماشینش اذیت نشه .
kamran 11 مهر 1393
واقعا این سفرها واسش ضروریه
چون اولین و اخرین دوره ی نمایندگیشه
saman 11 مهر 1393
وقتی دانشمندی مثل دکتر ادیانی رو از دست میدیم همینه
پاسخ ها به این نظر
محمد 12 مهر 1393
آقای دکتر ادیانی دانشمند؟؟؟؟ همونی که بالاترین سمتش رییس آموزش و پرورش شهرستان گرگان بود؟ همونی که الان در شرکت نفت داره ....
ناشناس 12 مهر 1393
دانشمند واقعا دیگه هیچ لفوری به... رای نمیده. و.....
نا شناس 12 مهر 1393
یکی رییس فراکسیون ورزش هست و دیگری دبیر فراکسیون
شما چیکاره ورزش هستید آقای خاطره
نا شناس 11 مهر 1393
* بد بخت مردم مازندران
borzo 12 مهر 1393
متاسفانه این دوره مازندران نمایندگان ضعیفی داره
بزرگانی مثل ناطق نوری،یوسف نژاد،قاسم زاده،نریمان،ادیانی و محسنی کجایید؟؟؟
رمضان 13 مهر 1393
متاسفم‏ ‏برای‏ ‏شما‏ ‏‏ ‏سر‏ ‏دبیر‏ ‏‏ ‏که‏ ‏اجازه‏ ‏میده‏ی ‏این‏ ‏‏‏‏ ‏مطالب‏ ‏درج‏ ‏گردد‏ ‏‏ ‏دنبال‏ ‏این‏ ‏‏ ‏موارد‏ ‏بیهوده‏ ‏وپاچه‏ ‏گیری‏ ‏‏ ‏هستید‏ ‏که‏ ‏استان‏ ‏هیچوقت‏ ‏پیشرفت‏ ‏نمیکنه‏ ‏
نا شناس 13 مهر 1393
دوست‏ ‏عزیز‏ ‏ناطق‏ ‏قبول‏ ‏‏ ‏ولی‏ ‏تو‏ ‏را‏ ‏خدا‏ ‏ادیانی‏ ‏را‏ ‏نگو‏ ‏‏ ‏که‏ ‏دل‏ ‏ما‏ ‏فرهنگیها‏ ‏خونه‏ ‏‏ ‏طی‏ ‏چهار‏ ‏سال‏ ‏‏ ‏دریغ‏ ‏از‏ ‏یک‏ ‏قدم‏ ‏مثبت
محمد 14 مهر 1393
این گرزین که اومد به میدان برای مجلس قائمشهر کدوم گرزین هست؟؟؟
صفری 15 مهر 1393
بنده هم سوادکوهی هستم وساکن قائمشهرآقای دکترحسینی عضو فراکسیون ورزشه عضوهیئت رئیسه والیباله عمرش درورزش گذشت فقط عشق به ورزشه که مجبوربه حضور دراین سفرها میشوندایشان اگرعشق سفرداشته باشند مجبورنیست جای بره که چشم همه دنیا به کره هست میرفت کشوری که نه عکسی ازشون پخش شود ونه کسی متوجه سفرش بشه فقط کسی که تو ورزش ومدیرورزشی باشد این حرفهای منو متوجه میشود.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.216 seconds.